CHD

Opryskiwacze rolnicze/polowe CHD wykonywane na zamówienie!

arr_down

Praktyka potwierdza wysoką jakość opryskiwaczy rolniczych/polowych CHD.

Zapraszamy do kontaktu z nami lub jednym z naszych dealerów w celu uzyskania oferty. Zobacz różne rodzaje produktów CHD na naszej stronie internetowej.

Wszystkie opryskiwacze rolnicze/polowe CHD mają solidną konstrukcję i przemyślaną budowę oraz są wyposażone w łatwe w obsłudze elementy sterujące. Oferujemy standardowy opryskiwacz CHD z wieloma opcjami dostępnymi od ręki. Możemy również dostarczyć belki CHD o szerokości roboczej do 54 metrów!

vervaet

Co oznacza skrót CHD?

CHD to skrót od „Constructie en Handelsonderneming De Maten” (Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe The Mates) – producenta opryskiwaczy rolniczych/polowych CHD w dobrze znanej zielono-białej kolorystyce.

CHD Typ FG

Typ FG

Dostępne są następujące typy zbiorników:

  • FG6300: Maksymalna pojemność 6700 litrów przy 1000 litrach czystej wody
  • FG7300: Maksymalna pojemność 7700 litrów przy 650 litrach czystej wody
  • FG8000: Maksymalna pojemność 8300 litrów przy 1000 litrach czystej wody
  • FG9000: Maksymalna pojemność 9300 litrów przy 650 litrach czystej wody

Zobacz opis

Belka opryskowa:Belka opryskowa, wyprodukowana z wysokiej jakości stali S355, jest dostępna w szerokościach roboczych od 27 do 54 metrów. W porozumieniu z CHD można dostarczyć prawie wszystkie pośrednie i inne szerokości robocze. Wszystkie typy belek opryskowych do 42 metrów są 3-krotnie składane (opcjonalnie 4-krotnie). Od 42 metrów szerokości roboczej belka jest 4-krotnie składana. Standardowo można składać jednocześnie końcówki stelaża (opcjonalnie można składać niezależnie od siebie lewą i prawą końcówkę). Na sekcjach 1–3 belki zamontowane są kanały kablowe, przez które wszystkie kable i węże (zabezpieczone) montowane są do odpowiedniej części belki.

Wyważenie:Cała belka opryskowa leży na centralnym walcu (1). Siłownik (2) zapewnia regulację wyważenia, natomiast potencjometr (4) odpowiada za położenie środka ciężkości. Dwa drążki szynowe (zdjęcie poniżej) zapobiegają przenoszeniu ruchów maszyny na belkę.

Blokada wyważenia jest włączana i wyłączana za pomocą dwóch siłowników (3). Pozwala to na swobodne wyważenie nawet w najwyższej pozycji. W ten sposób możliwe jest uzyskanie wysokości oprysku 2800 mm pod dyszami.

Maszt podnoszący:Maszt składa się z dwóch profili zamkniętych wykonanych ze stali nierdzewnej. Rama pośrednia (pokryta wysokiej jakości tworzywem sztucznym) porusza się wokół tych profili oraz podnosi i opuszcza belkę opryskiwacza. Siłownik podnoszący, bez liny stalowej, zapewnia stałą prędkość podnoszenia i jest wyposażony w akumulator. Akumulator ten tłumi ruchy w płaszczyźnie pionowej.

Węże i kable poruszające się wraz z masztem są chronione przez łańcuch energetyczny.

Hydrauliczna regulacja wyważenia z automatyczną pozycją środkową reaguje natychmiast na polecenie kierowcy lub na polecenie (opcjonalnie) DistanceControl II.

Po złożeniu modele serii FG mogą być użytkowane w ruchu drogowym z szerokością transportową 2,85 m, w zależności od rozmiaru opon i rozstawu kół.

Oś Fusee:Seria FG jest standardowo wyposażona w 10-otworową oś kierującą, która jest obsługiwana ręcznie za pomocą dwustronnego zaworu w ciągniku. Opcjonalnie oś kierująca może być w pełni automatycznie sterowana przez TRAIL-Control II. System ten rejestruje pozycję ciągnika, pozycję siłownika kierującego, prędkość jazdy, nachylenie (opcjonalnie) oraz polecenia kierowcy. Na podstawie tych danych oprogramowanie TRAIL-Control II kieruje maszyną po śladach upraw. Opcjonalne elektryczne hydrauliczne funkcje belki i automatyczna oś kierująca mogą być zasilane przez hydraulikę OpenCenter lub Loadsensing. Siłownik kierujący jest zamontowany centralnie za osią kierującą, aby zapewnić maksymalną swobodę działania.

Standardowo oś jest zamontowana na stałe i oferuje 2-przewodowy pneumatyczny układ hamulcowy (opcjonalnie 1- lub 2-przewodowy hydrauliczny układ hamulcowy). Na życzenie klienta seria FG może być wyposażona w hydrauliczne zawieszenie osi z automatyczną regulacją poziomu. Moduł ALR jest dostępny, gdy maszyna posiada zawieszenie hydrauliczne i hamulce pneumatyczne. Hydrauliczne zawieszenie osi z automatyczną regulacją poziomu zapewnia komfortowy transport drogowy.

Zwiń opis

CHD Typ DG

Typ DG

Dostępne są następujące typy zbiorników:

  • DG2700: Maksymalna pojemność 3000 litrów przy 300 litrami czystej wody
  • DG3000: Maksymalna pojemność 3300 litrów przy 450 litrami czystej wody
  • DG3600: Maksymalna pojemność 3800 litrów przy 400 litrami czystej wody
  • DG4000: Maksymalna pojemność 4000 litrów przy 450 litrami czystej wody

Zobacz opis

Belka opryskowa:Belka opryskowa, wyprodukowana z wysokiej jakości stali S355, jest dostępna w szerokościach roboczych od 18 do 33 metrów. W porozumieniu z CHD można dostarczyć prawie wszystkie pośrednie i inne szerokości robocze. Wszystkie typy belek opryskowych są 3-krotnie składane (opcjonalnie 4-krotnie). Od 36 metrów szerokości roboczej belka jest wykonana ze wzmocnieniem. Standardowo można składać jednocześnie końcówki stelaża (opcjonalnie można składać niezależnie od siebie lewą i prawą końcówkę). Na sekcjach 1, 2 i 3 belki zamontowane są kanały kablowe, przez które wszystkie kable i węże (zabezpieczone) montowane są do odpowiedniej części belki.

Wyważenie:Cała belka opryskowa leży na centralnym walcu (1). Siłownik (2) zapewnia regulację wyważenia, natomiast potencjometr (3) odpowiada za położenie środka ciężkości. Dwa drążki szynowe (zdjęcie poniżej) zapobiegają przenoszeniu ruchów maszyny na belkę.

Blokada wyważenia jest włączana i wyłączana za pomocą dwóch siłowników (opcjonalnie). Pozwala to na swobodne wyważenie nawet w najwyższej pozycji. W ten sposób możliwe jest uzyskanie wysokości oprysku 2600 mm pod dyszami.

Maszt podnoszący:Maszt składa się z dwóch profili U-kształtnych wykonanych ze stali S355. Rama pośrednia (wyposażona w wysokiej jakości stalowe rolki) porusza się w profilach U-kształtnych oraz podnosi i opuszcza belkę opryskową. Siłownik podnoszący, bez liny stalowej, zapewnia stałą prędkość podnoszenia i jest wyposażony w akumulator.

Akumulator ten tłumi ruchy w płaszczyźnie pionowej.

Węże i kable poruszające się wraz z masztem, są chronione przez łańcuch energetyczny.

Hydrauliczna regulacja wyważenia z automatyczną pozycją środkową reaguje natychmiast na polecenie kierowcy lub na polecenie DistanceControl II (opcjonalnie).

Po złożeniu modele serii DG mogą być użytkowane w ruchu drogowym z szerokością transportową 2,50 m, w zależności od rozmiaru opon i rozstawu kół.

Dyszel:Seria DG jest standardowo dostarczana z dyszlem zamontowanym obrotowo ze stałymi podporami. Opcjonalnie dyszel może być wyposażony w dwa siłowniki i w pełni automatycznie sterowany za pomocą TRAIL-Control II. System ten rejestruje pozycję ciągnika, pozycję dyszla, prędkość jazdy, nachylenie (opcjonalnie) i polecenia kierowcy. Na podstawie tych danych oprogramowanie TRAIL-Control II prowadzi maszynę przez uprawy po śladach. Opcjonalne elektryczne funkcje hydrauliczne belki i automatyczne kierowanie dyszlem mogą być sterowane przez układ hydrauliczny OpenCenter lub Loadsensing. Dyszel jest standardowo dostarczany z zaczepem górnym z 40 mm uchem holowniczym i na życzenie może być wyposażony w hak kulowy K80. Możliwy jest również zaczep dolny.

Mechaniczną nogę podporową można łatwo złożyć za osłoną.

Zwiń opis

CHD DIM

DIM

Stosowany do aplikacji/dozowania nawozów płynnych, które mogą być połączone z innym przejazdem roboczym, dzięki czemu uzyskuje się wyższą wydajność o 25%. Za pomocą specjalnych redlic lub talerzy płynny nawóz jest wprowadzany do gleby.

Ze zbiornikiem czołowym na ciągniku można wybrać ręcznie obsługiwany układ zaworów lub w pełni automatyczny system dozowania z komputerem.
Zobacz opis

Wszystkie zawory posiadają specjalne kulki zabezpieczające przed agresywnymi płynami.

Standardowa pompa może być również używana do napełniania, mieszania i odpompowywania resztek cieczy.

Dostępne są następujące typy zbiorników:

  • DIM800: Maksymalna pojemność 800 litrów z 50 litrami czystej wody
  • DIM1200: Maksymalna pojemność 1200 litrów przy 50 litrach czystej wody
  • DIM1000: Maksymalna pojemność 1000 litrów przy 50 litrach czystej wody
  • DIM1500: Maksymalna pojemność 1500 litrów przy 50 litrach czystej wody

Specyfikacja standardowa:

  • Zbiornik wykonany ze wzmocnionego poliestru 800 litrów w standardzie
  • Rama wykonana jest z wysokogatunkowej stali S355
  • Śruby, nakrętki i opaski zaciskowe ze stali nierdzewnej
  • Napędzana hydraulicznie pompa membranowa tłokowa AR 115 l/min
  • 4 pojedyncze uchwyty dyszy z płytką dozującą do wyboru
  • Pętla indukcyjna w połączeniu z komputerem (opcja)
  • Nadciśnieniowy zawór bezpieczeństwa z manometrem ustawionym na maks. 3 bar
  • Samoczyszczący filtr ciśnieniowy
  • Cyfrowy wskaźnik ciśnienia w połączeniu z Müller SprayDos (opcja)

Możliwe opcje:

  • 1000-litrowy zbiornik zamiast 800-litrowego wraz z cięższą ramą
  • 1200-litrowy zbiornik zamiast 800-litrowego wraz z cięższą ramą
  • 1500-litrowy zbiornik zamiast 800-litrowego wraz z cięższą ramą
  • Komputer Müller SprayDos z pętlą i 2 sekcjami w standardzie (maks. 9 sekcji)
  • Isobus bez terminala z pętlą i 2 sekcjami w standardzie
  • 5-metrowy wąż ssący z szybkozłączem
  • Zestaw reflektorów z kierunkowskazami

„Standard dostarczany oddzielnie:”

  • 20 metrów węża 25 mm z odpowiednimi zaciskami (4x)
  • Każdorazowo na sekcję 3 m wąż 19 mm z odpowiednimi zaciskami (2x)
  • Na jeden uchwyt dyszy:
  • Płytka dozująca
  • Guma
  • Kołpak bagnetowy
  • Przelotka ¼” 6 mm
  • 2x zacisk węża 6 mm
  • 3 metry węża pneumatycznego 6 mm

Zwiń opis

CHD Typ Fusee

Typ Fusee

Dostępne są następujące typy zbiorników:

  • F3000: Maksymalna pojemność 3000 litrów przy 650 litrach czystej wody
  • F4100: Maksymalna pojemność 4100 litrów przy 650 litrach czystej wody
  • F5200: Maksymalna pojemność 5200 litrów przy 650 litrach czystej wody
  • F7000: Maksymalna pojemność 7000 litrów przy 650 litrach czystej wody

Zobacz opis

Belka opryskowa:Belka opryskowa, wyprodukowana z wysokiej jakości stali S355, jest dostępna w szerokościach roboczych od 27 do 54 metrów. W porozumieniu z CHD można dostarczyć prawie wszystkie pośrednie i inne szerokości robocze. Wszystkie typy belek opryskowych do 42 metrów są 3-krotnie składane (opcjonalnie 4-krotnie). Od 42 metrów szerokości roboczej belka jest 4-krotnie składana. Standardowo można składać jednocześnie końcówki stelaża (opcjonalnie można składać niezależnie od siebie lewą i prawą końcówkę).

Na sekcjach 1–3 belki zamontowane są kanały kablowe, przez które wszystkie kable i węże (zabezpieczone) montowane są do odpowiedniej części belki.

Wyważenie:Cała belka opryskowa leży na centralnym walcu (1). Siłownik (2) zapewnia regulację wyważenia, natomiast potencjometr (4) odpowiada za położenie środka ciężkości. Dwa drążki szynowe (zdjęcie poniżej) zapobiegają przenoszeniu ruchów maszyny na belkę.

Blokada wyważenia jest włączana i wyłączana za pomocą dwóch siłowników (3). Pozwala to na swobodne wyważenie nawet w najwyższej pozycji. W ten sposób możliwe jest uzyskanie wysokości oprysku 2800 mm pod dyszami.

Maszt podnoszący:Maszt składa się z dwóch profili U-kształtnych wykonanych z stali S355. Rama pośrednia (wyposażona w wysokiej jakości stalowe rolki) porusza się w profilach U-kształtnych oraz podnosi i opuszcza belkę opryskową. Siłownik podnoszący, bez liny stalowej, zapewnia stałą prędkość podnoszenia i jest wyposażony w akumulator. Akumulator ten tłumi ruchy w płaszczyźnie pionowej.

Węże i kable, które poruszają się wraz z masztem, są zamontowane na plastikowym łuku.

Hydrauliczna regulacja balansu z automatyczną pozycją środkową reaguje natychmiast na polecenie kierowcy lub na polecenie DistanceControl II (opcjonalnie).

Po złożeniu modele serii FG mogą być użytkowane w ruchu drogowym z szerokością transportową 2,99 m, w zależności od rozmiaru opon i rozstawu kół.

Hydraulika:Obsługa funkcji hydraulicznych z kabiny ciągnika.

Z zaworem jednostronnym; belki opryskowe w górę/w dół.

Z zaworem dwustronnym; składanie i rozkładanie belek opryskowych do 27 metrów.

Z zaworem dwustronnym; składanie i rozkładanie belek opryskowych 30 do 48 metrów.

Zwiń opis

CHD Tandem dwuosiowy

Tandem (dwuosiowa)

Tandem jest przedłużoną wersją typu FG. Nowy dwuosiowy CHD ze zbiornikiem 13 800 litrów jest dotychczas największym opryskiwaczem zaczepianym na rynku holenderskim. Tym samym ten producent o stosunkowo niewielkim zasięgu robi duży krok w rozwoju swoich produktów.

Dostępne są następujące typy zbiorników:

  • T11000: Maksymalna pojemność 11 500 litrów przy 1200 litrach czystej wody
  • T13000: Maksymalna pojemność 13 800 litrów przy 1200 litrach czystej wody

Zobacz opis

Belka opryskowa:Belka opryskowa, wyprodukowana z wysokiej jakości stali S355, jest dostępna w szerokościach roboczych od 27 do 54 metrów. W porozumieniu z CHD można dostarczyć prawie wszystkie pośrednie i inne szerokości robocze. Wszystkie typy belek opryskowych do 42 metrów są 3-krotnie składane (opcjonalnie 4-krotnie). Od 42 metrów szerokości roboczej belka jest 4-krotnie składana. Standardowo można składać jednocześnie końcówki stelaża (opcjonalnie można składać niezależnie od siebie lewą i prawą końcówkę).

Na sekcjach 1–3 belki zamontowane są kanały kablowe, przez które wszystkie kable i węże (zabezpieczone) montowane są do odpowiedniej części belki.

Wyważenie:Cała belka opryskowa leży na centralnym walcu (1). Siłownik (2) zapewnia regulację wyważenia, natomiast potencjometr (4) odpowiada za położenie środka ciężkości. Dwa drążki szynowe (zdjęcie poniżej) zapobiegają przenoszeniu ruchów maszyny na belkę.

Blokada wyważenia jest włączana i wyłączana za pomocą dwóch siłowników (3). Pozwala to na swobodne wyważenie nawet w najwyższej pozycji. W ten sposób możliwe jest uzyskanie wysokości oprysku 2800 mm pod dyszami.

Kierowanie tandemem:Elektroniczne kierowanie wymuszone na obu osiach zmniejsza szkody w uprawach do minimum. Oś przednia podąża za śladem kół tylnych ciągnika podczas gdy tylna oś podąża śladem kół przednich ciągnika. Ciągnik porusza się po śladach, a ruchy kierownicy nie mają negatywnego wpływu na belkę

Na kompaktowym terminalu sterującym można wybrać trzy tryby sterowania:

  • Tryb uliczny
  • Tryb terenowy
  • Tryb manualny

Przy transporcie drogowym powyżej 15 km/h zmniejsza się prędkość kierowania, aby zapewnić bezpieczną jazdę.

Dzięki specjalnej konstrukcji osi i sprężyn uzyskano bardzo szeroki kąt skrętu kół, dzięki czemu nawet ostre skręty można pokonywać po śladach. Dalsze zalety tej konstrukcji to możliwość zamontowania bardzo wysokich kół bez ograniczania maksymalnego kąta skrętu oraz że na ramę nie działają żadne siły skręcające podczas pracy na bardzo nierównym terenie.

Zwiń opis

kontakt

Wypełnij formularz już teraz

Darmowy katalog tej grupy maszyn dla Ciebie






up