Kariera

arr_down
Dyrektor Handlowy

Agrihandler Sp. z.o.o. jest wyłącznym importerem i dystrybutorem uznanych na rynku rolniczym maszyn m.in.: JCB, ALPEGO, Schuitemaker, Veenhuis, Fischer, Caffini.
Oferuje maszyny rolnicze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Aktualnie poszukujmy kandydatów do pracy na stanowisku:

Dyrektor Handlowy

Miejsce pracy: na obszarze Polski

Ogólna odpowiedzialność:

Dyrektor Handlowy będzie odpowiedzialny za osiąganie i przekraczanie celów sprzedażowych poprzez budowanie efektywnego zespołu sprzedaży, tworzenie i realizację strategii sprzedaży oraz opracowywanie i zarządzanie prognozami i budżetami.

Kluczowe obowiązki obejmują min:

  • Definiowanie, ustalanie strategii sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą zarówno przez sieć dealerską jak i sprzedażą bezpośrednią
  • Zarządzanie relacjami handlowymi z partnerami biznesowymi – dostawcami (JCB, dostawcy innych marek)
  • Definiowanie, wprowadzanie i kierowanie przyjętą strategią i taktyką marketingową – także we współpracy z innymi działami /liniami biznesu
  • Profesjonalizowanie i rozwijanie sieci dealerskiej
  • Wspieranie rozwoju każdego dealera-partnera, w celu zorientowanej na wzrost sprzedaży i większej liczby ich klientów
  • Kreatywne wprowadzanie produktów do nowych dealerów
  • Szkolenie dealerów w zakresie nowych produktów i programów
  • Budowanie i szkolenie efektywnych zespołów sprzedaży
  • Regularne monitorowanie i raportowanie do Zarządu operacji sprzedażowych; kontrolowanie wydajności członków zespołu sprzedaży/ KPI sprzedaży.
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży. Monitorowanie cen brutto do netto, miesięcznych przychodów i udziałów w rynku.
  • Budżetowe / miesięczne raporty, prognozy sprzedaży
  • Koordynowanie działań z marketingiem, opracowywanie programów i materiałów marketingowych, takich jak reklamy, promocje sprzedaży i prezentacje;
  • Zarządzanie projektem badawczo-rozwojowym Akademia Agrihandler
  • Nadzorowanie tworzenia partnerstw biznesowych, negocjowanie kontraktów.
  • Współpracuje z działami takimi jak Serwis, Logistyka, Marketing w celu zapewnienia sprawnego działania operacyjnego sprzedaży.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: rolnictwo, budowa maszyn
  • Wiedza i sieć kontaktów z klientami /partnerami krajowego rynku rolniczego
  • Minimum 7 lat doświadczenia w sprzedaży produktów rolnych, zarządzaniu kluczowymi klientami i/lub rozwoju biznesu.
  • Minimum 3 lata budowania i kierowania komercyjną organizacją sprzedaży, z odpowiedzialnością za wynik sprzedaży na poziomie regionu/firmy
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Doskonałe umiejętności komunikowania się i negocjacyjne
  • Silna świadomość biznesowa, z dogłębną wiedzą o warunkach rynku rolnego
  • Umiejętności egzekwowania wyników, celów sprzedażowych,
  • Umiejętności oceny kompetencji w celu kształtowania skutecznego zespołu sprzedaży
  • Możliwość podróżowania do 60% czasu pracy

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w firmie o uznanej pozycji dystrybutora marek maszyn premium na rynku polskim
  • Profesjonalne narzędzia pracy
  • Samochód klasy SUV segment D
  • Ubezpieczenie grupowe – organizowane przez pracodawcę
  • Pakiet sportowy – z większościowym dofinansowaniem przez pracodawcę
  • Opiekę medyczną

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Formularz

kontakt

Wypełnij formularz już teraz

Darmowy katalog tej grupy maszyn dla Ciebie






    up
    Zobacz na YouTube