ŁADOWARKI KOŁOWE
Nasza oferta ładowarek kołowych uwzględnia udział klienta na każdym etapie procesu projektowania, dzięki czemu jest dostosowana do wymagań nabywców. Wymagania te dotyczą bezpieczeństwa, wydajności, łatwości obsługi i konserwacji, produktywności, niezawodności i komfortu.
Dzięki temu każda ładowarka, którą produkujemy, od 2-tonowych kompaktowych modeli z napędem hydrostatycznym po ogromne 24-tonowe maszyny z przekładnią powershift, posiada to samo DNA.
Każda z naszych ładowarek kołowych jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o wysokiej wydajności, najwyższej niezawodności, niskich wymaganiach konserwacyjnych i dużej wszechstronności. Oferujemy różne modele ładowarek by sprostać wymaganiom wszystkich klientów. Do tego istnieje również cała gama różnych opcji wyposażenia i dodatkowych osprzętów.
Pod względem osiągów ładowarka kołowa JCB to przede wszystkim duża moc, wysoki moment obrotowy, wysoki stosunek mocy do masy, potężne siły zrywania i doskonała trakcja.
Informacje o maszynie
Kluczowe parametry
Układ hamulcowy tej maszyny jest niemal bezobsługowy, dzięki dwuobwodowym wielotarczowym hamulcom hydraulicznym w kąpieli olejowej.
Większość silników Tier 4 Final / Stage IV używa filtrów cząstek stałych (DPF), kosztownych i czasochłonnych w razie wymiany. Silnik MTU w nowej JCB 457 nie ma filtra DPF, co obniża koszty serwisowania i koszty bieżące.
Standardowy moduł chłodzenia jest dużą, jednostronną jednostką, którą można wyczyścić szybko, łatwo i bezpiecznie.
Dzięki zgrupowanym gniazdom testowym możesz łatwo sprawdzić ciśnienie w układzie hamulcowym, kierowniczym i hydraulicznym.
Główny panel bezpieczników i przekaźników został przeniesiony obok drzwi, by ułatwić dostęp.
Dzięki zastosowaniu w nowej kołowej ładowarce JCB 457 AGRI doskonałych komponentów (silnik MTU, skrzynia biegów i osie ZF, pompy Rexroth i bloki zaworów Parker) standardem stała się wyjątkowa żywotność maszyny.
W tej maszynie uniknięto strat czasu i pieniędzy, związanych z wymianami filtra DPF, gdyż jej silnik MTU pracuje tylko z recyrkulacją gazów wydechowych (EGR) i z systemem selektywnej redukcji katalitycznej (DOC). Takie rozwiązanie również wpływa na oszczędność paliwa.
Wydajna, podwójna pompa tłoczkowa o zmiennej wydajności może wytwarzać ogromny przepływ 323 l/min zapewniając szybkie cykle robocze i zdolność do pracy wielofunkcyjnej. Przy maksymalnych siłach zrywania 172 kN ta ładowarka kołowa ma wystarczający potencjał do skrajnie trudnych prac ładunkowych.
Ramiona ładowarki o wysokim momencie (HT) są doskonałe do podnoszenia równoległego i prac z wieloma akcesoriami. Opcje wysokiego i super wysokiego podnoszenia zapewnią Twojej maszynie możliwość prac z ładunkami na dużych wysokościach.
Innowacyjny elektroniczny system zarządzania tej maszyny może realizować stopniowe odłączanie napędu, by zapewnić efektywną, wydajną kontrolę ładowarki. Ta funkcja kontroluje trakcję poprzez skrzynię biegów, przekierowując maksimum mocy do hydrauliki ładowarki i zmniejszając zużycie robocze hamulców i zużycie paliwa.
W nowej ładowarce kołowej JCB AGRI masz do wyboru trzy opcje osi: otwarte mechanizmy różnicowe na twarde podłoża, mechanizmy różnicowe z ograniczonym poślizgiem na miękki, błotnisty teren lub otwarte mechanizmy różnicowe z automatyczną blokadą przedniego mechanizmu różnicowego na zmienne warunki trakcyjne.
Precyzyjne techniki obróbki JCB zapewniają wysokie tolerancje i dokładne lokowanie sworzni i tulei. Najnowocześniejsze procesy produkcyjne, takie jak obróbka z użyciem robotów, precyzyjna technologia malowania i nowoczesne techniki montażu służą osiąganiu najwyższych poziomów jakości.
Nowy silnik MTU ma wszystko, czego potrzebujesz do codziennej pracy ładowarki, w tym solidną konstrukcję, która może sprostać nagłym zmianom obciążenia w trakcie kolejnych zadań.
Główny przegub tej ładowarki kołowej ma wzmocnioną sekcję skrzynkową, wzmocniony sworzeń centralny, przewymiarowaną tuleję i dwa łożyska stożkowe na dolnych przegubach skrzynkowych. Takie rozwiązanie z łatwością wytrzymuje obciążenia pionowe i poziome.
Tylna, masywna, lita przeciwwaga chroni przed uszkodzeniami tył Twojej JCB 457, w tym tylne światła i blok chłodzenia. Węże przechodzące przez przegub główny są starannie prowadzone i mocowane, odpowiednio daleko od punktów zakleszczania.
Sterowanie ładowarką jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek – wszystkie elementy sterowania są montowane w siedzeniu, przemieszczając się wraz z ruchami zawieszonego siedzenia. Wszystkie przełączniki i elementy sterowania obwodów dodatkowych dla łatwiejszego dostępu zostały umieszczone na prawym słupku A.
Są dwa kolorowe ekrany LCD, służące do nawigacji po roboczych menu. Jeden z nich może wyświetlać obraz z tylnej kamery. Ten prosty, specjalnie zaprojektowany interfejs jest łatwy i intuicyjny w obsłudze dzięki opcyjnemu pokrętłu sterującemu.
Możesz wybrać system sterowania najlepszy dla Twoich operatorów: jednodźwigniowy joystick lub wersję wielodźwigniową, w obu przypadkach z funkcjami elektrohydraulicznymi, zapewniającymi wyjątkową precyzję.
Całkowicie nowy system wentylacji ma dziewięć nawiewów odmgławiających i sześć wentylacyjnych do zapewnienia widoczności i komfortu operatora w każdej sytuacji. Poza tym system działa cicho.
Po szeroko zakrojonych badaniach ergonomicznych środowiska operatora opracowaliśmy system „Command Driving Position”, która zapewnia optymalne rozmieszczenie elementów kontrolnych, uwzględniając różnorodność budowy ciała kierowców.
Dla oszczędności paliwa zastosowano funkcję wyłączania silnika na biegu jałowym, która po zaprogramowanym czasie bezpiecznie załącza hamulce i wyłącza maszynę.
Hydrauliczny wentylator chłodzenia automatycznie reaguje na temperaturę otoczenia i dostosowuje swą prędkość tak, by optymalizować chłodzenie i obniżyć zużycie paliwa.
Dodatkową korzyścią jest niższy poziom hałasu w miejscu pracy.
Wybierz naszą pięciobiegową skrzynię biegów z blokadą konwertera momentu- uzyskasz 100% efektywności na biegach od drugiego do piątego. Krótsze przełożenia oznaczają pracę silnika z niższymi obrotami; w efekcie maleje zużycie paliwa.
Hamowanie z prędkością kół oznacza, że hamulce w nowej ładowarce JCB 457 działają z taką samą prędkością jak koła co obniża temperaturę i opory tarcia, a także zwiększa oszczędność paliwa.
Innowacyjne pompy JCB o zmiennej wydajności zasilają wykrywający obciążenie blok zaworów, który pobiera moc tylko w razie zapotrzebowania. Nieobciążone zawory sterujące w bloku zaworów umożliwiają opuszczanie ramion pod wpływem siły grawitacji, bez udziału hydrauliki; to także obniża zużycie paliwa.