ŁADOWARKI KOŁOWE
Nasza oferta ładowarek kołowych uwzględnia udział klienta na każdym etapie procesu projektowania, dzięki czemu jest dostosowana do wymagań nabywców. Wymagania te dotyczą bezpieczeństwa, wydajności, łatwości obsługi i konserwacji, produktywności, niezawodności i komfortu.
Dzięki temu każda ładowarka, którą produkujemy, od 2-tonowych kompaktowych modeli z napędem hydrostatycznym po ogromne 24-tonowe maszyny z przekładnią powershift, posiada to samo DNA.
Każda z naszych ładowarek kołowych jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o wysokiej wydajności, najwyższej niezawodności, niskich wymaganiach konserwacyjnych i dużej wszechstronności. Oferujemy różne modele ładowarek by sprostać wymaganiom wszystkich klientów. Do tego istnieje również cała gama różnych opcji wyposażenia i dodatkowych osprzętów.
Pod względem osiągów ładowarka kołowa JCB to przede wszystkim duża moc, wysoki moment obrotowy, wysoki stosunek mocy do masy, potężne siły zrywania i doskonała trakcja.
Informacje o maszynie
Kluczowe parametry
Analiza elementów skończonych i obszerne badania sprzętowe i testy wytrzymałości zapewniają doskonałą wytrzymałość konstrukcyjną i trwałość. Badania w komorze zimna gwarantują sprawność rozruchową do -20C.
Precyzyjne techniki obróbki JCB zapewniają wysokie tolerancje i dokładne lokowanie sworzni i tulei. Najnowocześniejsze procesy produkcyjne takie jak obróbka z użyciem robotów, precyzyjna technologia malowania i nowoczesne techniki montażu służą osiąganiu najwyższych poziomów jakości.
Tylna, masywna, lita przeciwwaga chroni przed uszkodzeniami tył Twojej JCB 437, w tym tylne światła i blok chłodzenia.
Węże przechodzące przez przegub główny są starannie prowadzone i mocowane, odpowiednio daleko od punktów zakleszczania.
Nowe przednie podwozie jest trwalsze niż dotąd. Aby zapewnić wyjątkową żywotność wzmocniono je dodatkowymi żebrami i klinami. Dodatkową ochronę zapewniają montowane odporne na udary krawędzie błotników i profile.
Ta ładowarka kołowa ma wbudowane stalowe zbiorniki płynów, stanowiące wyjątkowe zabezpieczenie przed wyciekami, jest to znacznie lepsze rozwiązanie niż zbiorniki z tworzyw, preferowane przez niektórych konkurentów.
Są dwa kolorowe ekrany LCD, służące do nawigacji po roboczych menu. Jeden z nich może wyświetlać obraz z tylnej kamery.
Ten prosty, specjalnie zaprojektowany interfejs jest łatwy i intuicyjny w obsłudze dzięki opcyjnemu pokrętłu sterującemu.
Do standardowego wyposażenia kołowej ładowarki JCB 437 należą podgrzewane zewnętrzne lusterka, które można elektronicznie ustawiać z kabiny. Dostępne są także lusterka wypukłe, poszerzające pole widzenia.
Całkowicie nowy system wentylacji ma dziewięć nawiewów odmgławiających i sześć wentylacyjnych do zapewnienia widoczności i komfortu operatora w każdej sytuacji. Poza tym system działa cicho.
Wszystkie urządzenia sterowania są montowane w siedzeniu, poruszając się wraz z zawieszonym siedzeniem. Możesz wybrać system sterowania najlepszy dla Twoich operatorów: jednodźwigniowy joystick lub wersję wielodźwigniową, w obu przypadkach z funkcjami elektrohydraulicznymi, zapewniającymi wyjątkową precyzję.
Po szeroko zakrojonych badaniach ergonomicznych środowiska operatora opracowaliśmy system „Command Driving Position”, która zapewnia optymalne rozmieszczenie elementów kontrolnych, uwzględniając różnorodność budowy ciała kierowców.
Schodki wejściowe są nachylone, równo rozmieszczone i uzupełnione dobrze rozmieszczonymi uchwytami tak, by zapewnić w każdej chwili 3-punktowy kontakt. Antypoślizgowe chodniki i dodatkowe opcjonalne uchwyty dla rąk zapewniają operatorom bezpieczne poruszanie się po maszynie.
Zawiasy drzwi są teraz mocowane do słupka A maszyny. Ta prosta zmiana zapewniła znacznie lepszy dostęp przez większy i szerszy otwór drzwiowy. Oznacza to, że masz bezpieczniejszy dostęp do tyłu swojej ładowarki.
Zaprojektowano starannie pełne fartuchy, zasłaniające błotniki, by ograniczyć do minimum rozpryski błota do przodu dla wszystkich rodzajów opon. To rozwiązanie podnosi bezpieczeństwo i zmniejsza narastanie brudu na Twojej maszynie.
Silniki wyposażone w DPF mogą być narażone na zagrożenie pożarem, w związku z dużą ilością ciepła powstającego w trybie regeneracji filtra. Nowa maszyna 437 nie używa DPF, zatem to zagrożenie jej nie dotyczy.
Kabina jest montowana na amortyzatorach, spełnia standardy ROPS / FOPS i chroni przed kurzem dzięki nadciśnieniu. Możesz wybrać filtrację powietrza otoczenia lub recyrkulacyjne filtry węglowe.
Hydrauliczny wentylator chłodzenia automatycznie reaguje na temperaturę otoczenia i dostosowuje swą prędkość, by optymalizować energię i obniżyć zużycie paliwa. Dodatkową korzyścią jest niższy poziom hałasu.
Nasza pięciobiegowa skrzynia biegów z blokowaniem konwertera momentu w tej kołowej ładowarce oznacza możliwość korzystania ze 100% sprawności na każdym biegu, co zapewnia oszczędność paliwa. Krótsze przełożenia oznaczają mniejsze obroty silnika na każdym biegu.
Hamowanie z prędkością kół oznacza, że hamulce obracają się z taką samą prędkością jak koła w celu ograniczenia grzania i tarcia i zwiększenia oszczędności paliwa. Przy braku obciążenia zawory sterujące w bloku zaworów opuszczają ramiona korzystając z siły grawitacji, obniżając w ten sposób zużycie paliwa.
Innowacyjne pompy JCB o zmiennej wydajności zasilają czuły na obciążenie blok zaworów, który pobiera moc tylko w razie zapotrzebowania, zapewniając precyzyjną, efektywną kontrolę maszyny.
System amortyzacji łyżki JCB Smoothride ogranicza obciążenia udarowe, ogranicza rozsypywanie materiału i obniża naprężenia konstrukcyjne oraz podnosi komfort operatora. Prędkość powodująca załączenie systemu jest ustawiana w kabinie przy pomocy najnowocześniejszego sterowania Command Plus.
Filtry grzania i wentylacji są dogodnie umieszczone za zewnętrznym panelem dostępu. Z wnętrza kabiny możesz sprawdzić poziom płynu spryskiwacza szyb, poziom oleju silnikowego i poziom płynu chłodzącego; wszystkie pozostałe rutynowe kontrole i punkty smarownicze – z poziomu ziemi.
Cyklonowy filtr silnika z przedmuchem zapewnia czterokrotnie lepszą zdolność czyszczenia niż standardowy filtr powietrza. Jest to system o dłuższym okresie eksploatacji, o mniejszej liczbie komponentów i wyższej skuteczności, zapewniający lepszą ochronę silnika.
Większość silników Tier 4 Final / Stage IV używa filtrów cząstek stałych (DPF), kosztownych i czasochłonnych w razie wymiany. Silnik Cummins nie ma filtra DPF, co obniża koszty serwisowania i eksploatacji.
Dzięki zastosowaniu w kołowej ładowarce JCB 437 doskonałych komponentów ( silnik Cummins, skrzynia biegów i osie ZF, pompy Rexroth i bloki zaworów Parker) standardem stała się wyjątkowa żywotność maszyny.