ŁADOWARKI KOŁOWE
Nasza oferta ładowarek kołowych uwzględnia udział klienta na każdym etapie procesu projektowania, dzięki czemu jest dostosowana do wymagań nabywców. Wymagania te dotyczą bezpieczeństwa, wydajności, łatwości obsługi i konserwacji, produktywności, niezawodności i komfortu.
Dzięki temu każda ładowarka, którą produkujemy, od 2-tonowych kompaktowych modeli z napędem hydrostatycznym po ogromne 24-tonowe maszyny z przekładnią powershift, posiada to samo DNA.
Każda z naszych ładowarek kołowych jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o wysokiej wydajności, najwyższej niezawodności, niskich wymaganiach konserwacyjnych i dużej wszechstronności. Oferujemy różne modele ładowarek by sprostać wymaganiom wszystkich klientów. Do tego istnieje również cała gama różnych opcji wyposażenia i dodatkowych osprzętów.
Pod względem osiągów ładowarka kołowa JCB to przede wszystkim duża moc, wysoki moment obrotowy, wysoki stosunek mocy do masy, potężne siły zrywania i doskonała trakcja.
Informacje o maszynie
Kluczowe parametry
Są dwa kolorowe ekrany LCD, służące do nawigacji po roboczych menu. Jjeden z nich może wyświetlać obraz z tylnej kamery.
Ten prosty, specjalnie zaprojektowany interfejs jest łatwy i intuicyjny w obsłudze dzięki opcyjnemu pokrętłu sterującemu.
Do standardowego wyposażenia kołowej ładowarki JCB 413S należą podgrzewane zewnętrzne lusterka, które można elektronicznie ustawiać z wnętrza kabiny. Dostępne są także lusterka wypukłe, poszerzające pole widzenia.
Całkowicie nowy system wentylacji ma dziewięć nawiewów odmgławiających i sześć wentylacyjnych do zapewnienia widoczności i komfortu operatora w każdej sytuacji. Poza tym system działa cicho.
Wszystkie urządzenia sterowania są montowane w siedzeniu, poruszając się wraz z zawieszonym siedzeniem. Możesz wybrać system sterowania najlepszy dla Twoich operatorów: jednodźwigniowy joystick lub wersję wielodźwigniową, w obu przypadkach z funkcjami elektrohydraulicznymi , zapewniającymi wyjątkową precyzję.
Po szeroko zakrojonych badaniach ergonomicznych środowiska operatora opracowaliśmy system „Command Driving Position”, który zapewnia optymalne rozmieszczenie elementów kontrolnych, uwzględniając różnorodność budowy ciała kierowców.
Ponieważ nie ma filtra DPF, nie występują niepotrzebne dodatkowe przewody paliwa ani potencjalnie wysokie temperatury, związane z procesem regeneracji filtra. Paliwo, które byłoby zużyte do regeneracji Twojego filtra DPF jest wykorzystywane do bieżących zadań produkcyjnych.
Hamulce typu „High back-off” zmniejszają opory tarcia podczas jazdy po drogach i przeładunków; poprawia to efektywność paliwową, a wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym automatycznie reguluje obroty w zależności od temperatury otoczenia, optymalizując chłodzenie, oszczędzając paliwo i zmniejszając poziom hałasu.
Innowacyjna pompa o zmiennej wydajności zasila blok zaworów, reagujących na obciążenie, pobierających moc tylko w razie zapotrzebowania, co zapewnia precyzyjne, efektywne sterowanie ładowarki. Obsługa specjalistycznych urządzeń zawieszanych w JCB 413S jest łatwa dzięki dokonywanej z kabiny, proporcjonalnej regulacji przepływu w obwodzie dodatkowym.
Nasza 6-cio biegowa skrzynia biegów daje Ci wybór przełożeń do szerokiej gamy aplikacji. Ponadto operator Twojej ładowarki może wciśnięciem przycisku wybrać tryb zmian biegów ręczny lub automatyczny.
Amortyzacja łyżki – JCB Smoothride – ogranicza udary od obciążenia i w ten sposób redukuje rozsypywanie ładunku i naprężenia strukturalne, a także zwiększa komfort operatora. Prędkość jazdy, przy której jest załączany system ustawiana jest z wnętrza kabiny z pomocą najnowocześniejszych urządzeń sterowania Command Plus.
Ta ładowarka jest wyposażona w 4.8-litrowy silnik JCB EcoMAX, wytwarzający maksymalną moc (108 kW / 145KM) i moment (560Nm) przy niskich obrotach, co zapewnia doskonałą reakcję silnika.
Nie trzeba martwić się stratą czasu i pieniędzy w związku z wymianami filtra cząstek stałych (DPF). EcoMAX spełnia normy Tier 4 Final / Stage IV używając jedynie recyrkulacji spalin i selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Taka konfiguracja także poprawia zużycie paliwa.
Dzięki różnym opcjom osi możesz dobrać ich osiągi do dowolnych zadań.
Otwarte mechanizmy różnicowe są idealne w warunkach twardego podłoża.
Osie z mechanizmem z ograniczonym poślizgiem są doskonałe na miękkie, błotniste warunki glebowe.
Standardowo montowane ramię o dużym momencie (typ HT) pozwala na równoległe podnoszenie i stosowanie wielu zawieszanych urządzeń, przy doskonałej widoczności osprzętu na każdej wysokości. Opcjonalne ramię do wysokiego podnoszenia (typ HL) pozwala na wykonywanie prac z ładowaniem na większe wysokości.
Funkcja odłączania napędu w 413S umożliwia wysprzęglanie napędu dla zapewnienia bardziej efektywnej, wydajniejszej kontroli ładowarki. Ta funkcja kontroluje trakcję, kierując maksymalną moc do hydrauliki Twojej kołowej ładowarki, redukując zużycie hamulców i pobór paliwa.
Stosujemy najnowocześniejsze procesy produkcyjne, takie jak obróbka z użyciem robotów, precyzyjna technologia malowania i nowoczesne techniki montażu , co służy osiąganiu najwyższych poziomów jakości w ładowarkach kołowych JCB 413S.
Węże są starannie prowadzone przez przegub centralny i mocowane, odpowiednio daleko od wszelkich punktów zaciskania.
Siłowniki kierowania są umieszczone wysoko i dobrze chronione przed ewentualnymi udarami i uszkodzeniami w miejscu pracy.
Przegub centralny w tej ładowarce ma sworzeń centralny w wykonaniu wzmocnionym i przewymiarowaną tuleję, a także podwójne łożyska stożkowe, które mogą przenosić obciążenia pionowe i poziome.
Masywna, odlewana tylna przeciwwaga chroni przed uszkodzeniami blok chłodzenia 413S i tylne światła. Dodatkową ochronę stanowią zamocowane przeciwudarowe krawędzie błotników i nakładki.
Ta ładowarka kołowa ma stalowe zbiorniki płynów, będące wyjątkowo dobrym zabezpieczeniem przed wyciekami, znacznie lepszym niż plastikowe zbiorniki, cenione przez niektórych konkurentów.
Schodki wejściowe w tej ładowarce są nachylone, równo rozstawione i uzupełnione dobrze rozmieszczonymi uchwytami tak, by zapewnić bezpieczny kontakt z maszyną. Antypoślizgowe chodniki i dodatkowe opcjonalne uchwyty dla rąk zapewniają operatorom bezpieczne poruszanie się po maszynie.
Starannie zaprojektowano fartuchy pełnych błotników, by do minimum ograniczyć rozpryski błota dla wszystkich rodzajów opon. Takie rozwiązanie podnosi bezpieczeństwo i ogranicza gromadzenie brudu na maszynie.
Kabina jest montowana na amortyzatorach, spełnia standardy ROPS / FOPS i chroni przed kurzem dzięki nadciśnieniu. Możesz wybrać filtrację powietrza otoczenia lub recyrkulacyjne filtry węglowe. W celu lepszej ochrony akumulator i skrzynka narzędziowa są zamykane.
Nasza opcyjna kamera wsteczna wyświetla na kolorowym monitorze kabinowym niezakłócony widok za maszyną. Przy zastosowaniu opcjonalnego oświetlenia JCB LED gwarantowana jest doskonała widoczność w nocy.
Silniki wyposażone w DPF, w związku z dużą ilością ciepła powstającego w trybie regeneracji filtra mogą być narażone na ryzyko pożaru. Nowa ładowarka kołowa 413S nie używa DPF, zatem to zagrożenie jej nie dotyczy.
Zaprojektowaliśmy ich silniki, osie, układ napędowy i hydraulikę do harmonijnej współpracy, by przemieszczać więcej ładunków za mniejsze pieniądze. Wszystkie charakteryzują się najwyższym w klasie komfortem i widocznością oraz wysokowydajnymi silnikami bez kosztownych filtrów DPF. Zatem gdy potrzebujesz pełnej sprawności, Agri S czekają, by zaznaczyć swą obecność na farmie.
Wyjątkowa, 6-stopniowa skrzynia biegów z blokowaniem konwertera momentu na każdym biegu zapewnia lepsze przyspieszenia i doskonałe osiągi.
Całkowicie przeprojektowana konstrukcja ROPS z wąskimi słupkami „A” zapewnia większe wnętrze z doskonałą panoramiczna przednią szybą. System konfiguracji „Command Driving Position” zapewnia optymalne rozmieszczenie elementów sterowania dla każdego operatora. Można także przystosować maszynę, wybierając jedno z proponowanych siedzeń i klimatyzację albo automatyczną kontrolę klimatu.